Budując jakąkolwiek markę (np. wydarzenia, szkolenia, kursy online, etc.), potrzebujesz pamiętać o tym, że powinieneś zrobić jak najwięcej, aby zadbać o powracających klientów. Mowa tu o klientach, którzy kupią raz, drugi, trzeci, czwarty, piąty… Ponieważ są zadowoleni z efektów, które im dajesz. Powracający klienci = powtarzalność przychodu + mniejsze koszty, które musisz pokryć, aby sprzedać swoje rozwiązanie (np. koszt pozyskania klienta), a więc… większy dochód.
W artykule przedstawię Ci, jak możesz to osiągnąć na przykładzie Wolves Summit, ale ta sama zasada dotyczyć będzie kursów online i wielu innych rozwiązań, które oferujesz jako firma. Co robiliśmy na całej ścieżce, żeby klienci faktycznie chętnie do nas wracali?
Na Wolves Summit, pierwszą najważniejszą rzeczą po pierwszej edycji było wyciągnięcie wniosków z opinii, nie tylko naszych, ale i uczestników....